英語初心者の勉強日記

 

「今日のレッスンで勉強したこと」

 

Put on my desk when they're ready. 彼らの準備ができたら私の机において。

Let's work on that this afternoon. 午後はそれに取り組もう。

Bill is going to help with this. ビルはこれを手伝うつもり。

We should let Bill know. 私達はビルに知らせるべき。

We don't have the budget for that. 私達はそれのための予算がない。

Can you help with this? これを手伝ってくれますか?

I'd like your assistance with this. あなたの助けが必要です。

Can you lend me a hand with this? 手を貸してくれますか?

Could you help me out with this? 私を助けていただけますか?

I think I can lend you a hand. 私はあなたを助けることができると思います。

I'll tell him you said hi. 挨拶したと伝えておきます。

Please send him my regards.  彼によろしくお伝えください。

 

height-高さ

delete-削除

tale-物語

whale-くじら